ارسال بار به کالیفرنیا|لس آنجلس|سن دیگو|سان فرانسیکو

ارسال بار به کالیفرنیا که مهمترین شهر آمریکا از نظر حضور مهاجرین ایرانی است یک فرایند تخصصی و حرفه ای که تنها توسط شرکت های حمل و نقل معتبر و متخصص مانند آنی بار قابل انجام می باشد. برای ارسال بار به کالیفرنیا می توانید از روش حمل هوایی و دریایی استفاده نموده و محموله های تجاری یا شخصی خود را از این طریق با هزینه ای معقول و مناسب به این ایالت و شهر هایی مانند لس آنجلس ، سن دیگو و سان فرانسیسکو ارسال نمایید.

از انجایی که روابط تجاری ایران و ایالات متحده سالهاست که به دلیل تحریم و مشکلات سیاسی قطع شده است ، عمده محموله های ارسالی به کالیفرنیا شمال محموله های شخصی ، سوغات و امثال آن ها می باشد که از طریق شرکت آنی بار می توانید با کمترین هزینه و در اسرع وقت این اقلام را منتقل کنید.

همانطور که گفته شد ، ارسال محموله های مختلف توسط روش حمل هوایی و دریایی انجام میشود و برای انتقال محموله از وزن 10 کیلو تا چندین تن ایرن امکان برای شما عزیزان فراهم خواهد بود. برای مشاوره تخصصی در خصوص ارسال بار به کالیفرنیا و لس آنجلس و سایر شهر های این ایالت لازم است ابتدا با شماره 57669-021 در تماس باشید و پس از مشاوره تلفنی یا حضوری اقدام به ثبت سفارش ارسال بار به خارج نمایید.

ارسال بار هوایی به کالیفرنیا

همانطور که می دانید کالیفرنیا و خصوص لس آنجلس از مهمترین شهر های ایالات متحده از نظر حضور هموطنان ایرانی می باشد و از انجایی که این ایالت دارای تعداد بسیار زیادی فرودگاه بین المللی با پروازها خارجی می باشد ، امکان ارسال بار هوایی از ایران به کالیفرنیا به صورت همه روزه فراهم می باشد.

در این روش ، محموله و کالاهای شما از طریق پرواز های خارجی مانند قطر و امارات از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران به کالیفرنیا و شهر های مختلف آن ارسال می شوند .

در ارسال بار هوایی به کالیفرنیا ، معمولا محموله ها در مدت زمان 5 تا 7 روز کاری و از طریق فرودگاه های واسط مانند دبی و دوحه به این ایالت ارسال می شوند . از مهمرین مزایا و معایب ارسال بار هوایی به کالیفرنیا می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • سرعت بالا در تحویل حمل هوایی سریع‌ترین روش ارسال بین‌المللی است
  • این روش برای ارسال کالاهای با ارزش بالا، اسناد مهم، قطعات الکترونیکی، داروها، و نمونه‌های تجاری بسیار مناسب است
  • بارهای هوایی تحت نظارت دقیق گمرک و شرکت‌های حمل‌ونقل قرار دارند. سیستم‌های رهگیری لحظه‌ای، بیمه بار، و بسته‌بندی حرفه‌ای باعث کاهش ریسک آسیب یا گم‌شدن کالا می‌شوند.
  • نیاز به مدارک کامل و دقیق برای ارسال بار هوایی به کالیفرنیا، مدارکی مانند فاکتور تجاری، بارنامه هوایی، گواهی مبدأ، لیست بسته‌بندی و در برخی موارد مجوزهای خاص (مثل FDA برای مواد غذایی و دارویی) مورد نیاز است.
  • اگرچه حمل هوایی سریع‌تر است، اما هزینه آن معمولاً بیشتر از حمل دریایی یا زمینی است. هزینه‌ها بر اساس وزن واقعی یا حجمی، نوع کالا، و خدمات انتخابی محاسبه می‌شود5.
  • برخی کالاها مانند مواد آتش‌زا، باتری‌های لیتیومی، مایعات خاص، یا کالاهای ممنوعه طبق مقررات بین‌المللی قابل ارسال با هواپیما نیستند و نیاز به بررسی دقیق دارند

در روش ارسال بار هوایی به کالیفرنیا ، محموله ها به صورت تخصصی در مبداء ( تهران یا سایر شهرها ) بسته بندی شده و پس از تهیه پکینگ لیست و مدارک لازم ، به اداره گمرک فرودگاه امام خمینی منتقل خواهند شد و پس از انجام تشریفات گمرکی و صدور بیمه نامه و بارنامه در پرواز مناسب بارگیری شده و به لس آنجلس و سایر شهر ها ارسال می شوند. مهمترین فرودگاه های ایالت کالیفرنیا که امکان ارسال بار هوایی از ایران به آنها وجود دارد در لیست زیر مشخص هستند :

  • س (LAX) بزرگ‌ترین و پرترددترین فرودگاه کالیفرنیا و یکی از شلوغ‌ترین فرودگاه‌های جهان. قطب شرکت‌هایی مانند American Airlines، Delta و United است.
  • فرودگاه بین‌المللی سان‌فرانسیسکو (SFO) در شمال کالیفرنیا واقع شده و یکی از مهم‌ترین دروازه‌های ورود به آمریکا از آسیا و اروپا است.
  • فرودگاه بین‌المللی سن دیگو (SAN) در جنوب کالیفرنیا، نزدیک مرز مکزیک.
  • فرودگاه بین‌المللی اوکلند (OAK) در منطقه خلیج سان‌فرانسیسکو
  • فرودگاه بین‌المللی ساکرامنتو (SMF) در پایتخت ایالت کالیفرنیا
  • فرودگاه بین‌المللی انتاریو (ONT) در منطقه داخلی لس‌آنجلس
  • فرودگاه جان وین – اورنج کانتی (SNA) در نزدیکی آناهیم و ایرواین

علاوه بر ارسال بار به کالیفرنیا ،شرکت آنی بار برای ارسال بار به نیویورک و ارسال بار به واشنگتن نیز بهترین و تخصصی ترین خدمات را در اختیار شما قرار میدهد.

ارسال بار دریایی به کالیفرنیا

یکی از بهترین روش ها برای ارسال بار و کالا به کالیفرنیا ، روش حمل دریایی است که امکان بارگیری حجم زیادی از انواع کالا و محموله های شخصی و تجاری را برای ارسال کننده فراهم می نماید . ارسال بار دریایی به کالیفرنیا معمولا از طریق بندر عباس و بندر بوشهر انجام میشود و محموله ها پس از انجام تشریفات گمرکی و صدور بارنامه دریایی ، داخل کشتی های بزرگ بارگیری شده و ابتدا به بنادر واسط مانند دبی منتقل شده و سپس به کالیفرنیا ارسال می شوند.

ارسال بار دریایی به کالیفرنیا معمولا به بنادر مهم این ایالت انجام میشود و پس از ورود محموله به این بنادر ، ادامه مسیر انتقال به صورت زمینی انجام میشود و از همین جهت به این روش حمل ترکیبی نیز گفته می شود. برخی از مهمترین بنادر ایالت کالیفرنیا در لیست زیر مشاهده می شوند :

  • بندر لس‌آنجلس (Port of Los Angeles)
  • بندر لانگ بیچ (Port of Long Beach)
  • بندر اوکلند (Port of Oakland)
  • بندر سن دیگو (Port of San Diego)
  • بندر هومبولت بی (Port of Humboldt Bay)

ارسال بار به صورت دریایی به لس آنجس و سایر شهر های ایالت کالیفرنیا به 2 صورت LCL و fclانجام میشود که در روش Fcl ، یک کانتینر به صورت فول و دربستی در اختیار شما قرار میدهد تا محموله خود را در ان بارگیری نمایید. اما در روش LCL ، یک کانینر به صورت اشتراکی برای انتقال تعدادی از محموله ها مورد استفاده قرار میگیرد که این روش برای محموله های کم وزن و کم حجم مناسب است و هزینه های کمتری نیز خواهد داشت.

برای ارسال بار دریایی به کالیفرنیا لازم است که ابتدا با شماره 57669-021 در تماس باشید و پس از مشاوره تخصصی با کارشناسان ما بهترین خدمات را در اسرع وقت تجربه کنید.

علاوه بر ارسال بار به کالیفرنیا ، شرکت آنی بار بهترین و تخصصی ترین خدمات برای ارسال بار به تگزاس و ارسال بار به فلوریدا را نیز در اسرع وقت به شما عزیزان ارائه خواهد نمود.

مدارک لازم برای ارسال بار به کالیفرنیا چیست ؟

همانطور که می دانید ارسال بار به کالیفرنیا یا هر نقطه ای از جهان چه به صورت دریایی و چه به صورت هوایی نیازمند ارائه مدارک مشخص برای انجام تشریفات گمرکی و صدور اجازه خروج از کشور یا فرود به کشور مقصد است. از همین جهت قبل از اقدام به ارسال محموله ها باید ابتدا مدارک لازم را آماده نمایید تا در انجام فرایند تشریفات گمرکی وقفه و هزینه های اضافه شامل محموله شما نگردد. در لیست زیر برخی از مهمترین مدارک لازم برای ارسال بار به کالیفرنیا را مشاهده می نمایید :

  • مدارک شخصی مانند پاسپورت ، شناسنامه و کارت ملی و در برخی موارد بلیط پرواز
  • فاکتور تجاری (Commercial Invoice) شامل اطلاعات کامل کالا، ارزش آن، نام فرستنده و گیرنده، کشور مبدأ و مقصد. این سند برای ارزیابی مالیات و عوارض گمرکی ضروری است.
  • لیست بسته‌بندی (Packing List) جزئیات مربوط به تعداد بسته‌ها، وزن، ابعاد، نوع کالا و نحوه بسته‌بندی. این لیست به شرکت حمل‌ونقل و گمرک کمک می‌کند تا بار را بررسی کنند2.
  • گواهی مبدأ (Certificate of Origin) توسط اتاق بازرگانی صادر می‌شود و نشان می‌دهد که کالا در ایران تولید شده یا از آنجا ارسال شده است.
  • اظهارنامه گمرکی (Customs Declaration) برای خروج قانونی کالا از ایران و ورود آن به آمریکا. شامل اطلاعات کالا، ارزش، نوع حمل‌ونقل و مقصد نهایی است.
  • بارنامه (Air Waybill یا Bill of Lading) سند حمل‌ونقل که توسط شرکت هواپیمایی یا دریایی صادر می‌شود و شامل اطلاعات فرستنده، گیرنده، مسیر حمل، وزن و هزینه حمل است.
  • مجوزهای خاص برای کالاهای حساس برای کالاهایی مانند دارو، مواد غذایی، تجهیزات پزشکی یا آثار هنری، ممکن است نیاز به مجوزهای خاص از سازمان‌های مربوطه مانند FDA یا سازمان میراث فرهنگی باشد.

اطلاع از مدارک لازم برای ارسال بار به کالیفرنیا تنها در صورتی ممکن است که اطلاعات کامل و کافی در خصوص قوانین گمرکی ایران و این ایالت در اختیار شما قرار گیرد . از همین جهت لازم است که قبل از اقدام به ارسال بار و کالا ، ابتدا با شماره 57669-021 در تماس باشید و با ارائه اطلاعات در خصوص نوع محموله و شرایط آن ، از قوانین مربوطه مطلع شوید.

علاوه بر ارسال بار به آمریکا و کالیفرنیا ، همه روزه برای ارسال بار به بریزبن و ارسال بار به کلگری نیز می توانید بهترین خدمات را آنی بار بخواهید.

ممنوعیات ارسال بار به کالیفرنیا چیست ؟

همانطور که می دانید برای ورود یا خروج کالا از یک کشور ، قوانین گمرکی ممنوعیت ها و محدودیت های خاصی را تعریف نموده اند که در فرایند ارسال بار از ایران به کالیفرنیا نیز با این محدودیت ها مواجه هستیم. بر اساس قوانین کشوری ، خروج برخی از اقلام بنابر مسائل تجاری ، اجتماعی و اقتصادی ممنوع اعلام شده است و مسافرین و تجار و افرادی که قصد ارسال بار به کالیفرنیا را دارند باید به صورت کامل با این اقلام آشنایی داشته باشند.

وجود این اقدام در محموله های ارسالی ممکن است عواقب شدیدی مانند جریمه های مالی سنگین و مشکلات حقوقی فراوان ایجاد نماید و از همین رو لازم است که این اقلام از محموله ها خارج گردند. در لیست زیر برخی از مهمترین اقلام ممنوعه را مشاهده می نمایید :

  • مواد مخدر، روان‌گردان و داروهای غیرمجاز بدون نسخه رسمی
  • مشروبات الکلی
  • سلاح‌های سرد و گرم، مهمات، شوکر و اسپری فلفل
  • مواد منفجره، آتش‌زا و قابل اشتعال مانند بنزین، الکل، کبریت، فندک و اسپری‌ها
  • باتری‌های لیتیومی (در برخی موارد با بسته‌بندی خاص مجازند)
  • حیوانات زنده یا محصولات حیوانی بدون مجوز
  • مواد غذایی فاسدشدنی، گوشت، لبنیات، ترشیجات و کنسروها
  • گیاهان، بذر و خاک بدون مجوز وزارت کشاورزی آمریکا (USDA)
  • آثار فرهنگی، عتیقه‌جات، کتاب‌های خطی و اشیای تاریخی بدون مجوز رسمی
  • طلا، نقره، سنگ‌های قیمتی و جواهرات با ارزش بالا
  • وسایل الکترونیکی دارای آهن‌ربا یا ایجاد اختلال مغناطیسی (مانند اسپیکرهای خاص)
  • اقلام تقلبی یا نقض‌کننده مالکیت معنوی (مثل برندهای جعلی)
  • نرم‌افزارهای فیلترشکن، تجهیزات ماهواره‌ای و ابزارهای ارتباطی خاص
  • داروهای گیاهی یا مکمل‌هایی که تأییدیه FDA ندارند
  • مکاتبات شخصی در بسته‌های پستی با نرخ مخفف (مثل بسته‌های نابینایان)
  • وسایل قمار یا اقلام منافی عفت

ارسال اضافه بار مسافری به کالیفرنیا

اگر قصد دارید اضافه‌بار مسافری را از ایران به کالیفرنیا ارسال کیند ، دو روش اصلی برای این فرایند وجود دارد که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. روش اول استفاده از خدمات فریت بار مسافری است که معمولاً برای افرادی که قصد مهاجرت، اقامت بلندمدت یا تحصیل دارند و حجم زیادی از وسایل شخصی را به کالیفرنیا ارسال می نمایند مناسب است. در این روش، بار به‌صورت جداگانه و از طریق شرکت‌ حمل‌ونقل هوایی آنی بار به فرودگاه شهر مقصد ارسال می‌شود.

هزینه این روش نسبت به پرداخت اضافه‌بار در فرودگاه بسیار کمتر است و بسته به وزن بار، می‌توان تا نیمی از هزینه را صرفه‌جویی کرد.علاوه بر این امکان ارسال وسایل سنگین، شکستنی یا حجیم نیزوجود دارد و خدماتی مانند بسته‌بندی تخصصی، بیمه بار، پیگیری آنلاین نیز ارائه می‌شود.

اما روش دوم پرداخت هزینه اضافه‌بار در فرودگاه است که در آن، بار اضافی همراه با پرواز مسافری ارسال می‌شود و در کانتر پذیرش بابت هر کیلوگرم اضافه‌بار باید هزینه جداگانه‌ای پرداخت کرد. این روش معمولاً گران‌تر است و برخی شرکت‌های هواپیمایی برای هر کیلوگرم اضافه‌بار تا ۷۵ دلار دریافت می‌کنند. همچنین محدودیت‌هایی در وزن و ابعاد بار وجود دارد و بسته‌ها معمولاً فاقد بسته‌بندی تخصصی یا بیمه هستند، بنابراین ارسال وسایل حجیم یا حساس در این روش توصیه نمی‌شود.

مقایسه کلی دو روش:

ویژگی‌هافریت بار مسافریاضافه‌بار در فرودگاه
هزینهکمتر و مقرون‌به‌صرفهبیشتر و گران‌تر
وزن قابل ارسالبالا (تا چند صد کیلوگرم)محدود (معمولاً تا ۳۰ کیلوگرم)
بسته‌بندی تخصصیداردندارد
بیمه بارداردمعمولاً ندارد
پیگیری و رهگیریداردندارد
خدمات درب به دربممکن استندارد

اگر قصد دارید اضافه بار مسافری خود را با کمترین هزینه به کالیفرنیا ارسال کنید می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید و این خدمات را با کمترین قیمت و هزینه در اختیار داشته باشید.

ارسال سوغاتی از ایران به کالیفرنیا

همانطور که گفته شد ، جمعیت ایرانی ساکن در ایالت کالیفرنیا بسیار زیاد است و طبق آخرین امار های اعلامی بیش از 3 میلیون نفر ایرانی در ایالت کالیفرنیا و شهر لس آنجلس حضور دارند. این حجم از جمعیت ایرانی سبب شده است که بسیاری از اقوام انها برای ارسال سوغات و شیرینی های ایرانی به این ایالت اقدام نمایند که این فرایند تنها توسط شرکت آنی بار به صورت هوایی و در مدت زمان کوتاهی انجام میشود.

برخی از اقلام و سوغاتی که قابل ارسال به کالیفرنیا هستند در لیست زیر قابل مشاهده هستند :

  • صنایع دستی مثل میناکاری، خاتم‌کاری، ترمه، فرش‌های کوچک
  • خوراکی‌های خشک مثل زعفران، پسته، بادام، نقل و نبات (در بسته‌بندی صنعتی و غیر فاسدشدنی)
  • لباس‌های سنتی یا تی‌شرت‌های با طرح ایرانی
  • کتاب‌های عمومی یا هنری (غیرخطی و بدون محدودیت فرهنگی)
  • عروسک‌های سنتی یا وسایل تزئینی

هزینه ارسال سوغاتی به عواملی مثل وزن، ابعاد بسته، نوع کالا، کشور مقصد، روش ارسال (هوایی یا دریایی) و خدمات جانبی مثل بیمه یا بسته‌بندی بستگی دارد. معمولاً ارسال هوایی برای بسته‌های کوچک و سبک مناسب‌تر است و بین ۳ تا 7 روز کاری زمان نیاز دارد.

پیمایش به بالا
تماس با ما