سیدنی یکی از معروف ترین و مهمترین شهر های استرالیا است که جمعیت بسیار زیادی نیز در این شهر ساکن هستند. وجود این جمعیت زیاد و تشکیل یک بازار بزرگ از تقاضا و همچنین حضور تعداد زیادی از هموطنان گرامی در این شهر و نیاز به کالاهای ایرانی سبب شده است که به صورت همه روزه حجم زیادی از کالاهای ایرانی از نقاط مختلف کشور به این شهر ارسال شود.
علاوه بر این ، ارسال محموله های شخصی مانند اثاثیه و لوازم ، کادو و سوغاتی نیز نسبت به گذشته افزایش داشته است و همه روزه حجم زیادی از این قبیل کالاها به سیدنی منتقل میشوند.
اگر شما نیز قصد ارسال بار و کالا به سیدنی را دارید ( چه کالاها تجاری و چه شخصی ) ، می توانید بهترین و تخصصی ترین خدمات را از طریق آنی بار تجربه کنید. تیم متخصص آنی بار برای ارسال بار و محموله ها تجاری و صنعتی به سیدنی از روش حمل هوایی و دریای استفاده می نماید و امکان ارسال محموله در هر وزن و ابعادی فراهم است.
برای مشاوره تخصصی جهت انتقال کالا به سیدنی می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید.
حمل و نقل دریایی به سیدنی
ارسال به صورت دریایی به سیدنی قدیمی ترین و در عین حال مقرون به صرفه ترین و ارزانترین روش ارسال محموله ها به این شهر است. در این روش ، هر نوع محموله و کالایی که قابلیت ارسال به سیدنی ( از نظر قانونی ) را داشته باشد از طریق دریایی می توان ارسال نمود.
روش ارسال دریایی مقرون به صرفه ترین روش انتقال کالا می باشد که امکان بارگیری حجم زیادی از محموله ها را فراهم نموده است . در این روش محموله های شما داخل کانتینر های فلزی بارگیری شده و از طریق حمل زمینی به شهر های جنوبی که دارای دسترسی به دریا هستند منتقل می شوند.
پس از رسیدن محموله ها در بنادر جنوبی ، فرایند تشریفات گمرکی آغاز می شود و پس از اتمام این فرایند و دریافت مجوز های بارگیری ، محموله ها داخل کشتی های مخصوص بارگیری می شوند.
در روش حمل دریایی به سیدنی ، انتقال محموله ها در مدت زمان حدود 40-50 روز انجام میشود و محموله ها در اداره گمرک بندر سیدنی به صاحبین آنها تحویل داده می شود و با در اختیار داشتن مدارک لازم می توانند نسبت به ترخیص کالا و انتقال آن به محل مورد نظر اقدام نمایند.

حمل و نقل هوایی به سیدنی
حمل هوایی سریعترین روش برای ارسال بار و کالا از ایران به سیدنی است و در مدت زمان بسیار کوتاهی محموله ها در فرودگاه سیدنی به شما عزیزان تحویل داده خواهند شد.
در روش حمل هوایی ، محموله ها پس از بسته بندی بر اساس استاندارهای حمل هوایی به گمرک فرودگاه امام خمینی تهران منتقل می شوند و با انجام تشریفات گمرکی لازم ، اجازه بارگیری محموله ها داخل هواپیما صادر می شود.
پس از بارگیری محموله ها داخل هواپیما ، پس از حدود 4 الی 7 روز محموله های شما در فرودگاه سیدنی تحویل داده خواهند شد. روش حمل هوایی به سیدنی از نظر هزینه کمی بالاتر است اما سرعت انتقال کالاها در این روش بسیار بالا می باشد.
اگر قصد ارسال هوایی کالا به سیدنی را دارید پیشنهاد میکنیم با شماره 57669-021 در تماس باشید و پس از مشاوره با کارشناسان و اطلاع از شرایط و هزینه ها نسبت به انتقال محموله خود اقدام نمایید.

حمل و نقل ترکیبی (دریا و هوا)
این روش برای بارهایی که نیاز به زمان تحویل سریع دارند اما هنوز حجم زیادی ندارند، ایدهآل است. در این روش، بار ابتدا به یکی از بنادر استرالیا ارسال میشود و سپس از طریق حمل هوایی به سیدنی منتقل میگردد.
- مزایا:
- ترکیبی از سرعت و هزینه مناسب.
- مناسب برای بارهایی که اندازه بزرگ ندارند، اما به هر دلیلی نیاز به ارسال سریع دارند.
- معایب:
- همچنان هزینه بیشتری نسبت به حمل دریایی دارد.
- نیاز به هماهنگی بین روشهای مختلف حمل و نقل.
ارسال چه کالاهایی به سیدنی ممنوع است ؟
یکی از سختگیر ترین کشور های جهان در خصوص ورود کالا استرالیا است و قوانین متعددی برای کنترل کالاهای ورودی به این کشور وضع شده اند. از همین جهت ، برای ارسال محموله های مختلف ابتدا باید از شرایط و قوانین ورود کالا به این کشور اطلاعات کافی کسب نمود و از امکان انتقال کالای خود به سیدنی مطمئن شد تا از پرداخت هزینه های اضافی و گزاف جلوگیری شود.
برخی از مهمترین کالاهای ممنوعه برای ارسال به استرالیا عبارتاند از:
- گوشت، طیور، ماهی و محصولات فرآوری شده آنها
- لبنیات و تخممرغ
- میوهها، سبزیجات، آجیل و دانهها
- عسل و محصولات زنبور عسل
- گیاهان زنده، بذرها، پیاز و غدهها
- چوب و محصولات چوبی
- کاغذ و محصولات کاغذی
- حیوانات زنده (حتی حیوانات خانگی)
- پوست، خز، شاخ و عاج حیوانات
- محصولات آرایشی و بهداشتی حاوی مواد حیوانی
انتقال برخی از اقلام بالا به سیدنی منوط به اخذ مجوز و ارائه مدارک بهداشتی می باشد . به عنوان مثال برای محموله های خوراکی باید مجوز از وزارت بهداشت اخذ شود.

برخی محموله ها نیز به صورت کامل ممنوع هستند و همراه داشتن آنها در سفر به سیدنی یا ارسال آنها به صورت تجاری به این شهر علاوه بر جریمه های بسیار زیاد ممکن است مشکلات حقوقی فراوانی را نیز ایجاد کند.
- مواد منفجره، آتشزا و سمی
- مواد رادیواکتیو
- مواد شیمیایی خطرناک
- هر نوع سلاح گرم و سرد
- مهمات و قطعات سلاح
- تجهیزات نظامی
- محصولات تقلبی برندهای معروف
- هر نوع ماده مخدر و روانگردان
ارسال حیوانات خانگی به سیدنی
اگر قصد دارید برای سفر به سیدنی بروید و حیوانات خانگی خود را نیز همراهتان داشته باشید یا پس از تکمیل فرایند های مهاجرت خود قصد دارید سگ و گربه خود را به این شهر منتقل کنید می توانید بدون مشکل و در اسرع وقت از طریق خدمات آنی بار این فرایند را انجام دهید.
برای ارسال حیوانات خانگی به سیدنی پس از انجام برخی آزمایش ها و اخذ گواهی های معتبر می توانید از طریق حمل هوایی حیوانات خود را منتقل کنید. انجام آزمایش تیتر هاری ، تزریق کیت الکترونیکی ، تزریق واکسن های لازم و سپس تهیه قفس مناسب از مهمترین مراحل این کار است.
برای انجام واکسیناسیون و تزریک کیت الکترونیکی و سایر موارد مربوط به حیوانات می بایست از مراکز معتبر استفاده نمایید که در همین راستا می توانید پس از مشاوره با کارشناسان ما از طریق شماره 57669-021 بهترین و کاملترین خدمات را تجربه کنید.

نتیجهگیری
ارسال بار از ایران به سیدنی میتواند یک فرایند پیچیده باشد، اما با انتخاب روش مناسب و انجام مراحل درست، این کار به راحتی انجام میشود. چه شما از روش حمل دریایی، هوایی یا ترکیبی استفاده کنید، نکات مهمی مانند انتخاب شرکت معتبر، بستهبندی صحیح و آگاهی از قوانین گمرکی برای ارسال موفق و بیدغدغه بار ضروری است. با رعایت این نکات، میتوانید مطمئن باشید که بار شما به سلامت و به موقع به مقصد خواهد رسید.